Skąd bierze się popularność promowania stron firmowych w Google?

wiadomosci Fenomen wyszukiwarki Google nieodmiennie zadziwia zarówno ekspertów, jak i internautów. Każdego dnia ludzie wpisują w nią zapytania dotyczące najbardziej interesujących ich kwestii. Szukają najbliższego warsztatu samochodowego, wymarzonych wakacji, sklepu ze zdrową żywnością, przeglądają oferty zimowych płaszczy czy letnich sukienek. Pytają, jakie ciasto upiec na weekend i jak poradzić sobie z plamami z marchewki na dziecięcym ubranku. Wyszukiwarka stała się dziś poradnikiem, encyklopedią, doradcą, a nawet lekarzem. Jeżeli więc prowadzisz firmę albo sklep internetowy, warto zadbać o to, by Twoja strona wyświetlała się jak najwyżej. W ten sposób sprawisz, że użytkownik szukający produktów lub usług z branży, trafi właśnie na Twoją witrynę.

tubalecznej.pl

Opublikowano: 6 lutego 2020 17:56 | Aktualizacja: 6 lutego 2020 17:56

Google Ads, czyli szybki i skuteczny sposób na marketingowy sukces

Pierwszą z nieocenionych metod na wypromowanie działalności w internecie jest kampania linków sponsorowanych Google Ads. Dzięki jej zastosowaniu Twoja witryna wyświetli się nad organicznymi wynikami wyszukiwania, ale nie tylko. Specyfika tej formy reklamy pozwala na pojawiania się również w innych miejscach internetu. Możesz wybierać spośród wielu dostępnych w panelu AdWords opcji: wyglądu i formatu kampanii, grupy docelowej, lokalizacji, na którą ma być kierowana reklama, różnorodnych słów kluczowych oraz modyfikacji trwającej już kampanii. Google Ads to doskonałe rozwiązanie dla biznesów, w jakich liczy się czas. Sklep sprzedający dekoracje świąteczne, zorientowany jedynie na miasto stołeczne Warszawa,, cieszy się zainteresowaniem tylko przez kilka tygodni w roku. Zwykłe pozycjonowanie w tym przypadku nie wystarczy, ale trzeba je wspomóc dodatkowymi działaniami. Ze wsparciem Google Ads nie musisz długo czekać na efekty i na dodatek utrzymują się one przez cały czas trwania kampanii. Aby działała ona bez zarzutu, dobrze jest zdać się na doświadczenie oraz wiedzę ekspertów z Agencji AFTERWEB. Przeprowadzenie kampanii AdWords wydaje się proste, ale w rzeczywistości zaplanowanie i wdrożenie skutecznych kroków wymaga odpowiednich kwalifikacji i praktycznych umiejętności.

Długofalowe działanie na korzyść Twojej strony: pozycjonowanie

Do głównych celów każdej firmy należy odnotowywanie zysków – a w dzisiejszych czasach wiąże się to bezpośrednio z promocją działalności w internecie. Dobrym pomysłem jest zatem wykorzystanie potencjału, jaki drzemie w wyszukiwarce Google. Jak już wspomnieliśmy wcześniej, jest ona odwiedzana codziennie przez miliony użytkowników, którzy, trafiając na witrynę Twojego przedsiębiorstwa, generują dla niego przychody. Pozycjonowanie stron internetowych to cały proces składający się z różnorodnych działań i systematycznej pracy nad tym, by Twoja witryna znalazła się w czołówce organicznych wyników wyszukiwania. Połączenie optymalizacji, link buildingu i content marketingu sprawia, że ruch na stronie sukcesywnie wzrasta, a konkurencja zostaje daleko w tyle. Łatwo się zatem domyślić, że do tak złożonych działań potrzebna jest rozległa wiedza i dostęp do profesjonalnych narzędzi. Dlatego opłaca się zlecić pozycjonowanie strony profesjonalistom, takim jak załoga AFTERWEB. A na które działania marketingowe postawić? Otóż najlepsze efekty daje połączenie kampanii Google Ads z pozycjonowaniem organicznym.

/artykuł partnera/

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.