reklama
reklama

Lublin: Chciała sprzedać ubranie. Straciła prawie 20 tys. zł

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Pixabay - zdjęcie ilustracyjne

Lublin: Chciała sprzedać ubranie. Straciła prawie 20 tys. zł - Zdjęcie główne

Lublin: Chciała sprzedać bluzkę. Straciła prawie 20 tys. zł | foto Pixabay - zdjęcie ilustracyjne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z Lublina Prawie 20 tysięcy złotych straciła mieszkanka Lublina, która padła ofiarą oszustwa. Kobieta chciała sprzedać bluzkę przez internet.
reklama

W poniedziałek (4 kwietnia) na policję zgłosiła się 23-latka która oświadczyła, że padła ofiarą oszustwa. W jednej z popularnych aplikacji wystawiła do sprzedaży bluzkę wartą kilkadziesiąt złotych.

- Ofertą zainteresował się inny użytkownik, który przysłał jej link w celu finalizacji transakcji. Mieszkanka Lublina kliknęła przesłane łącze, a następnie wypełniła rubryki swoimi danymi. 23-latka była przekonana, że podaje dane, dzięki którym pieniądze za bluzkę trafią na jej konto. Jednak w rzeczywistości otworzyła „furtkę” oszustom do włamania się na jej rachunek - informuje komisarz Kamil Gołębiowski z KMP w Lublinie.

Oszuści po zalogowaniu się na konto kobiety od razu zaciągnęli kredyt na 33 tys. zł. Potem zaczęli szybko transferować pieniądze za granicę. 23-latka widząc co się dzieje, zablokowała rachunek. Z jej konta zniknęło prawie 20 tys. zł. Policjanci poszukują sprawców.

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu lublin24.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama