dnia | tygodnia | miesiaca | roku

Szukana fraza:

Data publikacji:

Znaleziono 9 wpisów

Nieprzyjemna aura może skutecznie odebrać nam motywację do regularnych ćwiczeń oraz dbania o kondycję. Dodatkowo gorszy nastrój spowodowany brakiem słońca próbujemy poprawić sobie, sięgając np. po „coś słodkiego”. Istnieje także przekonanie, że zimą powinniśmy jeść tłuste i kaloryczne potrawy, żeby się rozgrzać. Nic bardziej mylnego! Zamiast ukrywać pod swetrami niechciane fałdki, warto już teraz zmienić swoje nawyki żywieniowe.

Ostatnio bardzo modne stało się stosowanie w kuchni oleju kokosowego. Co go wyróżnia i czy faktycznie ma korzystny wpływ na nasze zdrowie?

Istnieje powszechny pogląd, że kobieta w ciąży powinna „jeść za dwoje”. Niestety często konsekwencją takiego postępowania jest problem  z powrotem do sylwetki sprzed ciąży. W czasie ciąży w ciele kobiety zachodzi wiele zmian, a trwałe wprowadzenie zdrowych nawyków żywieniowych jest niezwykle istotne, aby być zdrową i pełną energii mamą.

Otyłość może być chorobą dziedziczną lub nabytą wynikającą z błędnych nawyków żywieniowych i niewłaściwego trybu życia. Spożywanie zbyt dużej ilości mięsnych dań, ubogich w warzywa i owoce, jedzenie obfitych posiłków późnymi wieczorami i częste picie piwa oraz mocniejszych alkoholi, to główne przyczyny nadwagi, z jaką borykają się mężczyźni. Jak sobie z nimi radzić?

Święta są tym momentem, w którym często z powodu otaczających nas pokus porzucamy dietę i rezygnujemy z odchudzania, które rozpoczęliśmy. Co więc zrobić, gdy brakuje nam asertywności i jak przetrwać wspólne biesiadowanie przy świątecznym stole? Okazuje się, że wprowadzenie już kilku drobnych zmian spowoduje, że Święta nie będą łączyły się z poczuciem winy i wzrostem wagi.

Dołącz do
swoich znajomych!